Pagina's

12 sep 2011

een nieuwe start...


Oh, oh, ik zit vol goede voornemens, voor mij voelt september altijd een beetje als een nieuwe start.
*Ik overdenk aan welke quilt ik verder ga werken, er ligt nog genoeg voor een heel jaar, maar dat neemt niet weg dat ik toch kleine proefjes maak voor nieuwe 'dingen'.
*Ik overweeg wat ik met mijn atelier (het echte) wil, eerst maar eens opruimen en dan wat data plannen voor 'naaikransjes'
*Ik bedenk wat ik met mijn (internet)winkeltje wil, want de laatste tijd heb ik er weinig aandacht aan besteed.
Ik ben er eerst maar eens flink door heengaan en heb er daarna de lavendelbloemetjes ingezet. Dat ziet er gelijk een stuk leuker uit en zo kan iedereen een beetje meegenieten van onze franse tuin. Je kan ze hier (<klik) vinden.
Over al mijn andere voornemens horen jullie nog!

6 opmerkingen:

Shirley zei

Ik dacht eerst dat het bikinitopjes waren, haha, maar wat een zalige vrolijke stapel heb je al klaar liggen!

Phebe and Jane zei

Ik was je toch weer even "kwijt" geraakt, maar nu heb ik je nieuwe blog weer bij mijn favorieten gezet.
Groeten,
Marian

betty prins zei

@Marina, ja zo zwerven wij allemaal door weblogland. Ik heb jou ook op mijn lijstje gezet, ik moet nog zoveel leren van blogspot!

Annelies zei

Mmmmm, ik ruik de lavendel al !

Guusje, zei

O wat zijn ze leuk en vrolijk en wat leuk om af en toe iets nieuws uit te proberen daar hou ik ook erg van.

berthi zei

Vrolijke bloemetjes die ook nog eens heerlijk ruiken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...