Pagina's

7 nov 2011

OudGoed (1)

Zoals beloofd de eerste update van ons 'oud linnengoed' project. Met ons bedoel ik Marcella en Monica. Na een bezoekje aan Sanny de Zoete in Delft, spraken wij af eindelijk eens het plan uit te voeren, dat al zo lang door ons hoofd speelde: iets met oud (of nieuw) linnengoed!
Een paar jaar geleden was ik al aan iets begonnen en de mand met kantjes, monogrammen, oud linnen was aardig vol geraakt, maar ja, daarmee heb je nog geen quiltje.
Het uitzoeken en bedenken 'hoe nu verder' is toch met meeste werk. Pas met een goed plan (hoor mij!!) kan je echt aan de slag met zo'n verzameling.
Deze quilt wordt een eerbetoon aan mijn oma Elisabeth, de oma waar ik naar vernoemd ben. Ik heb haar nauwelijks gekend, zij stierf veel te jong. Gelukkig heeft mijn moeder veel fijne herinneringen aan haar en daardoor leeft zij ook in mijn herinnering voort.
*denk je nu, ohh zo'n quiltje wilde ik ook altijd al maken: iedere 20ste van de maand proberen wij iets te laten zien van onze vorderingen, je kan je altijd aansluiten. 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...