Pagina's

26 jan 2012

antieke flow

Ineens heb ik de flow weer te pakken, mijn 'antieke' moet af....... Vandaag heb ik driehoekjes gesneden voor de rand. Ik moest wel even diep zoeken naar de stoffen, die ik hiervoor verzameld had. Ongeveer de helft van de rand is al af (ja, het is toch wel erg, dat dat zo 2 jaar heeft gelegen), nu de andere helft nog en dan is de top af. Het formaat is 150 x 200, niet al te groot om door te quilten...
Met het quilten van Jane gaat het voorspoedig. Ik ben met de sashings bezig, wel pittig om door al die lagen stof heen nette steekjes te maken. Maar als dat eenmaal gedaan is, kan het leuke werk beginnen: de blokjes en punten! Jane mag ook mee naar de Patchworkcursus in de Bourgogne en misschien wil jij ook wel....
Er zijn nog plaatsen vrij, wil je meer informatie, mail mij dan even!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig maar, het is weer helemaal goed gekomen met ons! Wat een prachtige tops laat je hier zien, voor mij als beginnend quiltster het Toppunt van pracht... met hoofdletter! Schitterend!! Groetjes Lupineke

Judith zei

Beide tops zijn prachtig

Monica zei

Je Antieke is echt geweldig mooi, ook van kleur, en wat ga jij weer snel..!

Quiltblog Janine zei

Wat wordt die mooi he, die antieke,zo leuk! Ik ben pas begonnen met deze quilt, ik maak hem in groene tinten.

lheurebleue zei

puur genieten!
die antieke doet mij denken aan een antieke mozaiekvloer ...

Lida zei

Oh hij wordt echt prachtig, hier ligt er ook nog een, maar niet zo mooi als deze! Groetjes
Lida

mieke zei

Ze zijn alle 2 heel mooi.

Karen zei

All those red & white blocks are beautiful. Very nicely done.

Tilly zei

Je hebt eer van je werk, beiden zien er prachtig uit.
groetjes

Johanna Zweden zei

Wat schitterend,
groetjes joke

marcella zei

ik zou er zo weer van gaan quilten ;) Geweldig mooi, vooral de antieke die zo prachtig antiek oogt. Een genoegen om naar te kijken

Guusje, zei

O wat ziet dit er mooi uit geweldig gewoon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...