Pagina's

28 mei 2012

alle huisjes aan elkaar

Pfff, het is gelukt!
Alle 192 huisjes zitten aan elkaar. Deze dagen heb ik er flink aan getrokken, heel wat uren op mijn warme zolder staan spelden en naaien, maar.... dan heb je ook wat....
Een bijna affe top, op 2 randen na en dat binnen 6 maanden.
Hoe komt een mens zo gek...., nou ja het was gewoon leuk om te doen.  Maar ik ben ook erg blij dat ze allemaal aan elkaar zitten, want dat was toch nog een heel werk.
Mijn huisjes zijn 10 bij 10 cm, dat is ook de reden dat ik nu ga afwerken. De quilt zou anders veel te groot worden naar mijn zin.
De huisjes volgen de seizoenen, beginnend met de herfstkleuren, dan de rode kerst huisjes met hier en daar een ijzig blauw. Daarna wordt het langzaam lente, met lichte groene kleuren, die overgaan in zonnig zomer huisjes.
In het midden het grote huis, met bloemetjes in de tuin. Dit is het huisje van onze kleindochter, wat ook de naam van de quilt wordt: 'een huisje voor Islay'.

28 opmerkingen:

Balsemien zei

M*O*O*I, MOOI, mooi! Need I say more?
Ik vind je quilt echt prachtig worden!

@nke zei

Wat zal Islay blij zijn met zo'n oma. Heerlijke quilt om op te spelen of onder weg te dromen.

Marjan zei

Wow, wat mooi! Wat heb je dat origineel gedaan met die verlopende seizoenstinten. Echt prachtig!

mieke zei

Mooie top.
En ja het aan elkaar zetten is een hele klus.
Succes met de afwerking.

Ellie zei

Prachtig!!! Echt heel mooi.
Groetjes,

Supergoof zei

Zo MOOI!
BEELDSCHOON!!
:o)

Anoniem zei

Werkelijk prachtig, door het subtiele verloop van de kleuren zo mooi!!! Dat maakt hem helemaal!! En heb je echt met dit prachtige weer boven zitten naaien? Oeps..!!

Tilly zei

Wat is de quilt mooi geworden, complimenten. groetjes

Ritainquiltland zei

Prachtig!!

Lida zei

Beeldschoon! Vooral de manier van schikken spreekt mij erg aan en dan schattige huisje in het midden! Succes met doorpitten, groetjes
Lida

Bed, breakfast en quilts zei

een heuse bjoetie! ik loop een beetje achter maar ga volgende week alleen maar aan de huisjes omweer bij te komen,

Steekjes en Stygn zei

Kan alleen maar zeggen wat alle anderen ook al zeiden: PRACHTIG!
Anje

Millie en Miles zei

Parchtig al die mooie huisjes echt schitterend !!!

inge zei

ik vind het kleurverloop in de quilt prachtig! daar zal je kleindochter blij mee zijn!

Annelies zei

Ze zien er echt schitterend uit !

Phebe and Jane zei

Wat prachtig! Een schitterend kado voor je kleindochter.
Groetjes,
Marian

Monica zei

Super! ook zo'n vrolijke kleuren

Guusje, zei

O wat is hij prachtig geworden, het kleurverloop vind ik helemaal geweldig net als de naam.

lheurebleue zei

da's pas doorzettingsvermogen!
maar wat zal islay mooi dromen onder die met liefde gemaakte dromerige quilt!

Anoniem zei

Je huisjesquilt is werkelijk prachtig geworden. Mooi ook dat hij van heel licht naar donkere kleuren loopt.

Liduine zei

WAUW! Prachtig en wat zal Islay er blij mee zijn. Leuk hoor zo'n oma.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is hij mooi geworden, ik ben nog wel een poosje bezig met de mijne.

Groetjes
Ines

ria vogelzang zei

Super!!!! Wat een schatjes!

marijke zei

Echt heel gaaf !!!

MarianneD zei

O Betty,het is een PLAATJE!
Gefeliciteerd!
Ik ben nog steeds bij nummertje 48...er komen zoveel andere dingen op mijn pad...;-)

Grit zei

Das sieht so schön aus. Die Häuser sind ganz toll geworden und eine wunderschöne Farbkombination.
Liebe Grüße Grit

Annemieke zei

SCHITTEREND!!
Groetjes
Annemieke

Flöckchen zei

Was für ein tolles Werk!

Das macht richtig Lust auf's nacharbeiten!

Vielen Dank für's zeigen!

Herzliche Grüße
Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...