Pagina's

5 jun 2012

iets nieuws...

Wachten duurt soms lang en voor de afleiding heb ik wat in lapjes zitten knippen.
Niet met het idee dat ik daar gelijk mee aan de slag zou gaan, nee, meer om iets achter de hand te hebben. Iets kleins dat makkelijk meegenomen kan worden in trein of auto.
Vorige keer liet ik al iets zien van de voorbereidingen voor deze quilt. Niets fijner dan in al je lappen te zoeken naar het juiste kleurtje, een beetje tekenen en knippen maar....
Mooi, mooi, zoals al de bloemen onder mijn handen ontstaan en dan..., toch even proberen of ik het appliceren niet verleerd ben...
Het patroon staat in de Simply Vintage 2 en is van Irene Blanck.

20 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar, de combinatie bloemen en ruitjes vind ik ook zo mooi !
Succes hoor !
Groetjes,
Simone

Lida zei

Prachtige bloemen! Mooie stofkeuze, groetjes
Lida

Phebe and Jane zei

Mooie kleuren! Fijn om iets onder handen te hebben tijdens het wachten.
Groetjes,
Marian

Annemieke zei

Dat blad heb ik ook, maar zie nu pas hoe leuk dit eigenlijk is. Zo zie je maar weer, waar blogs lezen al niet goed voor is.
Groetjes
Annemieke

Wilma Kuin zei

PRACHTIG!!!

Steekjes en Stygn zei

Wat kan wachten lang duren hè. Fijn om iets te doen te hebben. Mooie kleuren.Sterkte.
Anje

Annelies zei

Heerlijk zo bezig te zijn ! O ja, we hebben de hele week mooi weer gehad en alleen op de zondagavond een klein buitje.

lheurebleue zei

dit is toch echt weer een aantrekkelijk werkje!

Guusje, zei

Het is een mooi patroon en de bloemetjes zijn schatjes en ja wachten kan soms heel lang duren..

Evelyne zei

Mooie kleuren!
Leuk project ook!
Ik hoop dat het je wachten wat verzacht.
Lieve groetjes, Evelyne

Nardy zei

Prachtige bloemen worden het! De stofjes zijn ook prachtig. Fijne dag, groetjes Nardy

Tilly zei

Wat een mooie kleurtjes bijelkaar, ziet er prachtig uit. groetjes

Grit zei

Wunderschön. Sehr schöne Blöcke.
Liebe Grüße Grit

Made by Meet zei

Leuk blok en ook erg mooie lapjes heb je gebruikt.
Groetjes Meta

sylvia zei

Mooie kleuren heb je voor je blokken! En al je huisjes aan elkaar genaaid, wat een klus, he?! Maar het is heerlijk om bij te zijn!!
Veel sterkte bij het oma-zijn, soms heb je zomaar zorgen.....herkenbaar!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Mijn favoriete quilt!!! Na 1 blok hou ik het toch echter al voor gezien: dat appliqueren is niets voor mij... jammer, maar daar word ik nou niet vrolijk van! Gelukkig kan ik hem nu bij jou volgen, zo te zien gaat het bij jou echt al snel, en wat wordt het mooi!!! Groetjes van een bewonderaarster!!

Juicybear zei

Leuke stofjes zeg, ik heb ook plannen om deze quilt te maken en door jou blogberichtje krijg ik er ook helemaal zin in, ik ben erg benieuw hoe die van jou wordt en je huisjes quilt vind ik ook prachtig.
Groetjes Anneke

Corrieneeltje zei

Betty wat een enorm spannende tijd voor jullie, ik las over de komende tweeling het huwelijk en zag het kleine zusje in haar prachtige Schotse jurk. Fijn dat wij altijd afleiding kunnen vinden in lapjes en draadjes. Geweldig je huisjesquilt en deze nieuwe wordt vast ook prachtig evenals de schattige gehaakte dekentjes.

Miranda zei

ooooohhh, ook hier ligt het patroon al getekend en wel te wachten. Helaas vind ik er geen tijd voor. Maar ooit....ooit hoop ik er tijd voor te vinden. Groetjes Miranda

Monica en Guus zei

Leuk al die lapjes bij elkaar zoeken, tot spoedig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...