Pagina's

8 jul 2012

Zo'n zondag is het....

Een dagje om te lummelen, om bij te komen van een feestje, om een beetje te lezen op blogs, om nog wat naaldjes weg te breien aan het capeje, om verwend te worden met iets lekkers én een kopje thee erbij....
Zo'n dag is het, met zon tussen de regenbuien door, met zonnebloemen aan de overkant in een tuintje, met een paar bolletjes garen en een dun haaknaaldje, met een inspirerend tutorialleke om kralen te haken...
Een dag waarop ik begin te verlangen naar ons franse tuintje, waarop ik denk wel een paar weekjes weg te kunnen, waarop muis genoeg te drinken krijgt en het goed gaat met de twee mannetjes. 
Een heerlijke zorgeloze zondag!


17 opmerkingen:

josé zei

Je capeje prachtig !! Geniet van zo,n dag doe ik ook.

Ben met een aparte sjaal bezig met lint uit de laatste ANNA .Na tig keren uit halen gaat het eindelijk goed.

Heerlijk zo,n dag.

Lieve groetjes hoop ons nog eens te zien José

Willy zei

Het capeje wordt mooi. Ik zag vandaag ook ergens een grote uitvoering.
Echt een dag om binnen bezig te zijn.
Groetjes,

Martine zei

Wat heb je een lieve foto van muis en je kleindochter.
Schattig zo saampjes.
En ik bewonder je breisel. Zo veel steken op een rondbreinaald dat gaat bij mij nooit goed.

Evelyne zei

Nou, ik zou het geschreven kunnen hebben. Zit ook bij te komen van een feestje met een haakwerkje en een kopje thee.
Wat heb je voor een prachtig breiwerk daar op de pen staan, echt schitterend. Ik vind dat soort patronen zoooo mooooi. Ik zit ook al een tijdje te overwegen om de breipennen weer eens op te pakken, dat is inmiddels al wel 25 jaar geleden, maar hoop dat ik het niet verleerd ben!!
Wat een schattige foto van je kleinkind met muis!
Geniet verder van de zondag!

Supergoof zei

Jeetje, zo'n breiwerk is niet lummelen hoor,...
;o)
En dan zo'n lieve schat die 'n flesje aan het geven is, een gouden foto!
Maar ik snap het wel van 't franse tuintje,....
;o)

Steekjes en Stygn zei

Wat wordt dat mooi.En wat een heerlijke dag. lekker de batterij weer een beetje op laden.Fijn dat het goed gaat met de mannetjes en ook kleindochter lijkt het goed te maken.
Groetjes
Anje

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is je capeje mooi aan het worden en wat zal het haar goed staan, misschien ook nog een voor muis breien.
Hier is het ook lummelen wat de klok slaat, morgen met jongste dochter, kleindochter en vriendinnetje 3 dagen naar de Efteling, DH en ik zijn ons er mentaal aan op voorbereiden ;-)

Groetjes
Ines

Annelies zei

Een heerlijke zondag.
Voor ons is Frankrijk, na de val van DH, even een paar maanden weg.

lheurebleue zei

zo'n dat waarop een blog als dit je doet glimlachen ...
en leuk om Grote Zus - zelf nog zo klein - even te zien ...

sylvia zei

wat een heerlijke dag!! Al die regen deert ons niet, we vermaken ons toch wel!!
groetjes, Sylvia

marcella zei

volgens mij maken handwerksters van iedere zondag wel een feestdagje ;) Die van jou klinkt ook heerlijk ;)

Lida zei

Geweldig zo'n zalige zorgeloze zondag en wat is dat genieten van zo'n schattig meiske en twee heerlijk baby's! Groetjes
Lida

Josephine zei

Ach, regen is goed voor de tuin, en het was hier hard nodig! (ik woon op zandgrond) Wat wordt dat breisel fantastisch! Ik zou willen dat ik dat kon!!!

Vlijtige Handjes zei

Van die dagen zijn heerlijk. Gewoon doen en zeker met zo'n prachtige cape.

KijkDaarIs zei

wat wordt dat capeje prachtig...lijkt me wel erg ingewikkeld...en wat wordt er goed voor muis gezorgd..prachtig..wat een super foto...
en ik hoop voor je dat je binnenkort naar je mooie franse tuintje kunt...
fijne avond

Corrieneeltje zei

Zucht, was het maar weer zondag, zó'n zondag.
Wat een dotje zoals ze de muis onder het plaidje te drinken geeft.
Heerlijk dat je zo'n wijkplaats in het mooie Frankrijk hebt.

Guusje, zei

O wat een geweldige zondag was dat. De cape wordt geweldig mooi. En ik hoop dat je snel opweg kunt naar het tuintje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...