Pagina's

15 dec 2012

quilt expositie

Overschie bij kaarslicht en (gelukkig niet de hele avond..) regen, zo ongeveer was het gisteravond. Tel daar de rukwinden, die onze marktkraam bijna leeg bliezen, bij op en dan heb je een beetje een idee hoe het was!
Maar het was ook heel gezellig, met vuurkorven, muziek en warme oliebollen. Gelukkig ook met enthousiaste mensen, die zich niet lieten weerhouden en een kijkje kwamen nemen.
Er was ook genoeg tijd om een praatje te maken met de mensen van het museum OudOverschie (<klik).

En nu het grote nieuws, ik kan het niet langer voor mij houden, zeker niet nu het ook aangekondigd staat in de krant en in de museum nieuws.....
In januari wordt er een Quilt expositie gehouden in het museum OudOverschie, er komt werk van Leslie Gabrielse te hangen en....quilts van mij en van Monica.

De officiële opening zal zijn op zondagmiddag, 20 januari om 14.00 uur.
Op zondagmiddag 27 januari van 13.15-14.00 zal ik een lezing houden over het maken van quilts.
(dit klinkt wel erg serieus, het is mijn eigen verhaal over mijn liefde voor textiel en het maken van quilts in het bijzonder)
Op zaterdagmiddag 9 februari van 14.00-16.30 geven Monica en ik een workshop applicatie.

Wil je hierbij aanwezig zijn, geef je dan op via evenementen@museumoudoverschie.nl (de lezing is gratis, de workshop 8 euro incl. materiaal). 
Museum OudOverschie
Overschiese Dorpstraat 134
Rotterdam


13 opmerkingen:

Tilly zei

Wat leuk voor jullie beiden, gefeliciteerd!(en verdiend)
groetjes

Marjan zei

Wat ontzettend leuk, Betty! De expositie ga ik (Rotterdamse) zeker bekijken en voor de lezing ga ik me opgeven.

Steekjes en Stygn zei

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Ga in ieder geval kijken denk niet dat ik naar de lezing kan komen maar probeer het wel.
Anje.

marcella zei

wat leuk!! Spannend ook, met de lezing en de workshop...een opsteker en een heel erg verdiende voor jullie beiden. Ik wens jullie heel veel succes en als ik in de gelegenheid ben kom ik zeker kijken.

groet, Marcella

Willy zei

Superleuk voor jullie en voor de bezoekers die de quilts nu in het echt kunnen zien.

Lida zei

Jammer van het weer gisteren, maar fijn dat jullie er toch plezier in hadden! Succes met de lezing en de workshop, zal het in ieder geval noteren! Groetjes
Lida

josé zei

Wat jammer van het weer gisteren,fijn dat jullie het wel naar jullie zin hebben gehad.

Ik schrijf het in de agenda als ikkan kom ik kijken bij jullie.

Leuk ! Gefeliciteerd samen super voor jullie.

Lieve groetjes José

Evelyne zei

S*U*P*E*R*!!!! Wat geweldig voor jullie samen. Dat is toch wel een kroon op je werk zou ik zo zeggen!

Ik kan helaas niet komen dat zul je wel begrijpen, is iets te ver rijden!!

Heel veel succes samen!
Lieve groetjes, Evelyne

Guusje, zei

Wat leuk en wat geweldig voor jullie. Misschien kom ik wel naar de expositie. Jammer dat het weer gisteren niet zo meewerkte.

Quiltlia zei

Wat een leuke verassing meteen in het nieuwe jaar.Ik kom zeker kijken en hoop dat ik naar je lezing kan.Ik ga mijn best doen.
Groetjes Lia

lheurebleue zei

jammer van dat weer. maar wat een leuke berichten verder. ik ga gauw kijken in mijn nieuwe agenda!

Anoniem zei

Proficiat. Geweldig voor je. Ik wens je er veel succes mee. Groetjes Wilma

berthi zei

Ontzettend leuk! Ik ga de data meteen noteren en ik kom zeker een kijkje nemen als dan hopelijk het drukke werk voor mijn boek klaar is! Ik weet zeker dat het een prachtige expositie gaat worden! Alvast heel veel succes met de voorbereidingen en geniet ervan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...