Pagina's

4 jun 2013

weer thuis..

Ons huis vult zich weer met allerlei quilts.
Het allerheerlijkste was dat mijn darling Jane weer terug kwam van haar uitstapje naar Nantes. In een enorme doos werd ze door de Fedex thuisbezorgd, met mijn kaartje er bovenop geplakt!
Deze week heb ik ook al de quilts en quilts-in-wording opgehaald in het museum OudOverschie. De expositie heeft in die 3 maanden heel wat publiek getrokken, het was een groot succes. Voor Monica en mij was het ook een hele leuke ervaring om ons werk zo te zien hangen, maar ik ben blij dat ik alles nu weer thuis heb.
Hoe ik mijn quilts gemist heb, merk ik nu pas...die hele stapel en al die losse lapjes, ik wil ze de hele tijd vasthouden....
En voor diegene die het gemist hebben, misschien komt er een nieuwe kans, ik hou jullie op de hoogte!!

8 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat een heerlijk stapeltje..kan me voorstellen dat je blij bent dat al je schatten weer terug zijn...
Fijne dag

Annelies zei

Zo'n mooie stapel, wat kun je daarvan genieten.

Guusje, zei

Fijn dat alles weer goed thuis is gekomen. Kan me zo voorstellen dat je ze gemist hebt,

Bed, breakfast en quilts zei

en nu aaien.....

Steekjes en Stygn zei

Zowel jij als je quilts weer veilig thuis. Kan me voorstellen dat je ze miste . Al die uren werk en liefde die je erin hebt gestoken. Ja ,het is heerlijk om de zon weer te zien. Wat was het slecht en zo nat. En nu moet je alweer met gieters sjouwen.
Geniet van al het moois om je heen.
Anje

Lida zei

Hoi Monica,
Heerlijk dat alles weer thuis is en nu kun je weer verder werken aan je Ufo's!
Knuffel
Lida

betty prins zei

oh oh Lida toch....lief dat je reageert, maar ik ben Monica niet, haha...

marcella zei

heerlijk om al je schatten weer thuis te hebben. Ik heb er nog eentje 'uitbesteed'. Museum de Koperen Knop in Hardinxveld-Giessendam heeft een 'nuttig en fraai' in de tentoonstelling.
Het naambordje is voor ons ook weer een 'collectors item' :) Mooie herinnering (en trofee) aan Nantes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...