Pagina's

1 mrt 2015

een hoofd vol plannen...

Een weekje op het Franse platteland, het was heerlijk!!
De tulpen die ik voor mijn verjaardag kreeg, zijn mee gelift en 
staan mooi te wezen in een overigens erg koude keuken,, 
De kachels doen hun best, dat moet ook wel om de dikke stenen muren op te warmen. 
Het duurt altijd een paar dagen voor het huis weer echt op temperatuur is!! 
Wat helpt is lekker lang wandelen en daarna goed door gewarmd met een kop thee 
naast die kachel neer ploffen met een bak lapjes...
Er zijn hexjes gemaakt, hele kleine die met tape geplakt worden en daarom lekker snel aan elkaar gezet kunnen worden.. Even een fotootje, zie je het tape..?
 De achterkant is een ook een plaatje waard.. 
Hier zijn de kartonnetjes er al weer uit gewipt!

Terwijl ik zo lekker met lapjes in de weer was, werkte mijn hoofd op volle toeren..
Plannen voor nieuwe quilts...o, jee...
...ja je leest het goed...een tipje van de sluier??
Tot snel..

8 opmerkingen:

Judith zei

Nieuwe quilts is altijd een goed idee. Dat Franse land ziet er ook heerlijk uit! Tot snel

Monica zei

hoi, hoi, dat ziet er weer veelbelovend uit!

Floor zei

Een bak met lapjes naast je, daar word je snel warm van. Lekker verder met de hexjes en een nieuw project?
Komt me wel bekend voor dat blokje :-)
Altijd heerlijk en spannend om iets nieuws te beginnen.

Ageeth Dorsman zei

Fijn om even op het Franse platteland te zijn geweest, al was het dan ook koud (gelukkig krijgt een mens het altijd warm van lapjes).
En wat spannend en leuk, een nieuw project (al zegt het blokje mij dus echt nog niets...).
Groetjes van Ageeth

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Zoooo schattig die lieve kleine hexjes!!! Ben helemaal niet nieuwsgierig naar je nieuwe verzinsel......... aaaaaah wel dus :-))

Flickenstichlerin zei

Just found your blog, wonderful projects, looking forward to stopping by more often.
Greetings,
Sylvia

Inge van Koningsveld zei

Betty, ik wil je graag een persoonlijk bericht sturen. Kan je mij je telefoonnummer mailen via att@quiltersgilde.nl?
Alvast bedankt, Inge (van de Irish circlebee in A'dam)

jolanda zei

Jeetje wat handig die hexjes met tape. Dat gaat natuurlijk een stuk sneller dan rijgen of plakken met de lijmstift.
Wat staat dat ook mooi die tere hexjes tegen dat ruwe steen. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...