Pagina's

13 mrt 2016

Atelier feestje..

Er is toch niets leukers dan je verjaardag te vieren met een heleboel vriendinnen.
 En zo zaten wij gisteren met z'n allen op mijn atelier 
aan de koffie met appeltaart...
Tussen al het gelach en gepraat, werden er ook steekjes gezet..
en afspraken gemaakt voor nog meer leuke bijeenkomsten, 

 Er waren cadeautjes..
mooie lapjes, 
iets uit het Rijks..
en die quilt map die ik al zo lang wilde  
en heel veel lekkers..
 en mooie bloemetjes

De lunch ging naadloos over in de thee met lekkers..
en ondertussen werd er door een aantal van ons hard gewerkt aan randjes.. 
Zo ongeveer gaat mijn Billingsje worden..
En zo die van Elisabeth..
Prachtig toch!!


9 opmerkingen:

Judith zei

het ziet er allemaal heerlijk uit! mooie mrs b's worden er toch gemaakt!

Else zei

Heerlijke verjaardag bee zo te zien/lezen!

KijkDaarIs zei

Wat een gezelligheid !!..al die hardwerkende dames..;0)
En wat zal dat een inspiratie geven om al dat mooi's bij elkaar te zien...
Fijne dag en geniet maar lekker na van je feestje !

Yvonne zei

Een verjaardagsfeestje met quilters, leuker kan bijna niet! De cadeautjes vallen dan zeker in de smaak! Wat een mooie Mrs. Billings van Elisabeth!

Anoniem zei

Wat een gezellige boel daar. En ik ben zo weg van jouw keuze stofjes voor de rand. Fijne dag. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Zeker een gezellige boel zeg. Nog van harte.

Monica zei

Zo, dat zal vast super gezellig zijn geweest.

Ans zei

Wat een rijkdom, zo'n mooie ruimte gevuld met allemaal vriendinnen!

Evelyne zei

Hi Betty, een beetje, nou een heleboel te laat!!!! Ik wil je nog feliciteren met je verjaardag. Je Mrs Billing wordt erg mooi en vervelend dat je zoveel moest uithalen, maar de hoekblokken zijn nu naar je zin en het rokje verdwenen.Wat leuk dat je kleindochter zo blij is met haar quilt. Het is een prachtige quilt geworden. leuk hè alle kleinkinderen blij maken met een mooi quilt. Ik begrijp dat je nog steeds in Nederland bent. Wij gaan 17 april weer voor een half jaartje naar La Douce. Het is een lange reactie maar heb het druk gehad met quilts afmaken. De kerstquilt was een tijd geleden al af en van de week de Dancing Dollies af gekregen. Nu de top van de Prince nog! Die wil ik klaar hebben voordat we weer naar Frankrijk vertrekken.Gaat me zeker lukken!

Groetjes,
Evelyne

Groetjes,
Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...